.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام 2 میلیون مازندرانی برای سهام عدالت

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران گفت: قریب به ۲ میلیون نفر برای دریافت سود سهام عدالت ثبت نام شدند.
به گزارش شمال نیوز، ولی ا... فرزانه معاون برنامه ریزی استانداردرجلسه پیگیری نحوه توزیع سهام عدالت استان این طرح را از برنامه های مهم دولت نهم دانست و گفت: فقر زدایی و کاهش فاصله طبقاتی از مؤکدات صریح اسلام است و از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ماست که در برنامه چهارم و سند چشم انداز ۲۰ ساله نیز پیش بینی گردیده است.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت: کل سود سهام در ۳ بخش دستگاه های حمایتی، روستائیان، کارکنان دولت و نیروهای مسلح و بازنشستگان با اولویت دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد و روستاییان تقسیم می شود که کل سود سهام بابت مشمولین سه مرحله بیش از ۷۸ میلیاردو۳۵۸ میلیون تومان می باشد.
وی اظهار داشت : پرداخت سود به مشمولین یاد شده از ۱۶/۱۱/۸۷ توسط بانک کشاورزی آغاز گشت که تا تاریخ ۲۱/۱/۸۸ تعداد ۱۱۰۵۷۳ نفر مبلغ قریب به ۸۹ میلیارد ریال سود خود را از بانک دریافت و تعداد ۱۳۸۵۴ نفر تا کنون به بانک جهت دریافت سود مراجعه ننموده اند.
فرزانه با اشاره به جمعیت ۳/۱ میلیون نفری روستایی مازندران گفت : بنا به تصمیم دبیر خانه ستاد مرکزی سهام عدالت بخش های استان به دو گروه برخوردار و محروم تقسیم گردیدند که به بخشهای برخوردار ۲۵ درصد و به بخشهای محروم ۳۰ درصد جمعیت روستایی بخش سهمیه اختصاص داده شد.
وی اظهار داشت: از ۹۳۴۶۰ فرم که به استان مازندران تحویل داده شد، تعداد ۹۲۷۹۱ فرم توسط خانواده های روستایی تکمیل و توسط دبیرخانه استانی به دبیر خانه مرکزی تحویل شد که در این مرحله جمعیتی معادل ۳۳۵۴۹۴ نفر از روستاییان مشمول سهام گردیدند که تا کنون بیش از ۳۲۳۷۰۷ هزار نفر در شرکتهای تعاونی ثبت نام کردند.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت: در مرحله تکمیلی روستاییان تعداد۲۲۸۹۱۴ فرم شناسایی خانوار تحویل ستاد دبیرخانه مرکزی گردیده که تا حال به تعداد۴۵۶۰۱۵ فرم فراخوان سهام عدالت چاپ و آماده تحویل به مشمولین می باشد.
وی در ادامه افزود : مرحله سوم طرح که همزمان با مرحله دوم آغاز گردیده تا کنون در طی چند مرحله فرم های سهام عدالت برای بیش از ۱۱۰۰۰۰ نفر از شاغلین ۸۸ دستگاه اجرایی، دانشگاه و بیش از ۱۰۶۰۰۰ نفر بازنشسته و مستمری بگیر از دبیرخانه مرکزی تحویل گرفته شد که تا کنون با صدور دعوت نامه فراخوان از سوی دبیرخانه مرکزی برای ۵۴۲۴۲۸ نفر بیش از ۵۱۰۰۷۱ نفر در شرکت های تعاونی مورد پذیرش و ثبت قرار گرفته اند.
ولی ا... فرزانه در پایان افزود: تاکنون از جمعیت ۳ میلیونی استان قریب به ۲ میلیون نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت نام شدند که این۶۵ درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 فروردين 1388
اقای رئیس جمهور قول داد تا پایان ریاست جمهوری اش همه ملت را تحت پوشش کمیته امداد قرار دهد-از بابث صدقاتی که به مردم در قالب سهام عدالت می دهد باید از ایشان قدردانی به عمل اید-اقای فرزانه شما اصلا معنی کلمه فقرزدایی را می فهمید که یعنی چه؟؟؟ تو چه میدانی (غاز کجا تخم می کند)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.